Friday, November 21, 2008

REFLEKSI SETELAH ELAKUKAN POWERPOINT

apabila melakukan powerpoint yang telah di minta oleh dr saya telah mendapat banyak input dan lebih menggunaklan segala kemudahan dalam melakukan sesuatu powerpoint yang lebih baik darai yang sebelumnya.termasuklah ;
1) saya telah banyak mengexplore benda benda baru dalam komputer.
2) saya berasa semakin bersemangat untuk melakukan powerpoint yang bagus untuk kesenangan bersama.
3) saya lebih mengetahui cara cara untuk membuat powerpoint dengan lebih baik.
4) saya juga telah belajar untu memasukkan isi isi penting sahaja semasa melakukan powerpoint.
5)saya juga telah belajar untuk merancang bagaimana untuk menyusun kedudukan gambar,isi penting dan video pada masa yang sesuai.
6) semasa dalam proses untuk melakukan powerpoint corak dan segala perhiasan yang telah di masukkan haruslah sesuai dengan tajuk poerpoint yang telah di pilih.

No comments: